linnpinkwood.bloggplatsen.se

Alla inlägg under december 2014

Av Linn P - 20 december 2014 13:38

Nu har jag precis köpte ett nytt hår, först tänkte jag ta ett blått.

Men jag hade bara ändrat mig sen   

Men det blev brunt & blont. Blev nöjd! 


(kommer bild senare, måste fixa saker. För det funkar ej att ladda upp bild just nu  )


Av Linn P - 19 december 2014 23:15

Hej! Idag har jag inte kunnat spela så länge, men jag hann en liten stund. Då tog jag några bilder, 

som kommer komma upp snart! När jag loggade in, tog jag hand om hästarna & tog en ridtur med snowpearl. Efter

red till fort pinta & var på disco & åt på cafee! Efter fikan & discot skulle vi till jarlaheim, men vi missade båten. Så 

vi red tillbaka till moorland, & va i stallet, på hemvägen köpte vi morötter till alla hästarna!   






Av Linn P - 19 december 2014 23:13

Hej! 

Nu fungerar starstable igen   


Av Linn P - 19 december 2014 17:07

hej!
Just nu har starstable fått problem med något, som får spelet att funka.
Så spelet fungerar inte. I kväll
Kommer vi kunna spela det ( läste det på Facebook ). Då kommer jag att ta bilder & spela in någon video!
Och så kommer klubben starta idag!
;)

Av Linn P - 19 december 2014 13:48

Hej!

precis fixade jag ett foto pogram, som jag kan fota!

bättre bilder kommer snart   

Av Linn P - 18 december 2014 12:28

Just nu håller jag på att träna lite i ridhuset & planerar lite för ridklubben! :)

Av Linn P - 18 december 2014 10:08

igår tävlade jag med Bluestar!
Jag tävlade i Moorland, kom
5:a. Ja det gick ju bra, bara att datorn slutade typ fungera under tävligen.
Hahah.

Förlåt för dålig bild! :(

Av Linn P - 18 december 2014 08:44

Jag & min kompis ( IRL ) driver en ridklubb på starstable, den heter blue snowflakes riders! 

Där har vi flera olika lektioner & event! Eller vi kommer ha! Den har inte kommit igång än, 

för att vi måste fixa saker innan den startar! Men 2015 då börjar den!! 

är ni intresserade av att börja i en ridklubb med roliga lektioner, tävlingar, uppvisningar & massa annat? 

Majla då ( i starstable ) att du är intresserad, eller lämna en kommentar här nedanför! 

OBS: kom ihåg att ni MÅSTE ha samma spelserver

Presentation


Hej! Välkomna till min lilla blogg om spelet star stable online, det kan även dyka upp lite andra spel som ssl, sims & minecraft :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards